.iväg på årets första crosstävling

lite snabb uppdatering,
Jag ska iväg på en mini weekend med husbussen.
Jocke & Robin ska nämligen tävla i hässleholm imorgon. Men vi kör upp där redan ikväll så vi vet vi är där i tid och om ngt skulle klydda så är vi redan på plats. Jag kommer vara som en liten mammi nu, packar mat osv till oss. lite tramsig men jag tycker det är bra, så vet jag iaf att vi får mat...

Så vi önskar min älskling och Robin lycka till!

Kommer hem på söndagkväll vet inte om ni får uppdateringar då eller om ni får vänta tills måndag. Allt om mina valborgs bravader och annat, så håll utkik ;)

Och igår hade jag och älskling 11 månader, tiden går så fort. Älskar dig♥

Jag hoppas allt är bra med er och att ni får en mysig helg.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Danni

fin blogg du har, händer i veckan då? ska vi följa varandras bloggar? kram

2009-05-03 @ 21:23:50
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0