.se en film på en vardag, det händer inte ofta

nu ska jag och älsklingen mysa, vi ska nämligen se en film.
det är inte ofta vi gör det på vardagarna, knappt på helgerna heller.
Idag blir det lite godis och lite glass, inte som vi brukar. men att ibland får man unna sig något gott. Jag vet om att jag skriver om hur gärna jag vill gå ner i vikt, men jag vill heller inte vara utan godis och dylikt för resten av mitt liv. Så jag får hitta något som passar min stil på något vis.

Men nu ska vi i alla fall se Shall We Dance :)
minns inte om jag har sett den, i så fall för flera år sedan. Är den bra?

Btw, såg precis programet Mamma´s Boys, helsjukt. Fast typiskt ett sånt program jag gillar och se. Vad tyckte ni om det?


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj då :) Jag som ser film nästan varje dag haha.

2009-05-20 @ 07:53:12
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0