.städdag här hemma

idag ska det städas här hemma inget som är roligt, men skönt sen när det är fint.
Annars har jag inga planer direkt, ska till pappa och lämna pengar till öland så stugan är betald.
Längtar tills vi ska upp där det tråkiga är att vi har en veckas semetsrer tror ni inte jocke ska tävla med corssen då?!
Ibland blir jag så fruktansvärt trött på hans cross, jag som redan börjat planera hans födelsedag på öland, men nepp han ska ju tävla. en jävla vecka tänkte vi vara fria från crossen men ikke!


jag behöver er hjälp. tycker ni jag ska hålla det för mig själv att det hära med crossen? eller berätta att jag blir jätte irriterad och ledsen för att han alltid ska köra och tävla på helgerna.?  han frågar inte alltid om jag vill följa med på tävlingarna heller, en fråga vill man ju alltid ha. Sen så kan han liksom säga följer inte du med, då följer jonas med istället. På det sättet känns det som jag blir ersatt direkt. förstår ni hur jag menar typ?
dilemma jag har. Hjälp!

nepp nu ska jag väl sätta igång med städningen, därefter ska jag ringa jobbet igen, där var ingen som svara innan :/
så sitter man så nervös innan och så svarar ingen så typiskt mig.haha.
Varför oroar man sig i onödan?

bjuder på en bild, vad tycker ni om mig i lockigt hår?




Kommentarer
Postat av: Stenis

Jag har samma problem med Nicke.. =P Men jag tycker att du ska prata med Jocke om det! Fattar han inte då, så vet jag inte va du ska göra :( Men berätta allt de du skrivit här så löser de sig nog..! =)

2009-05-12 @ 14:14:50
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Du vet vad jag tycker Tina. Men att han ska tävla när ni ska till Öland, hade gjort mig fruktansvärt förbannad! Den semstern är den enda ni har, och den har varit bestämd huuuur länge som helst. Det hade jag aldrig accepterat! Puss

2009-05-12 @ 15:34:46
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: Renée

tycker med du bör prata med honom. För han ser ju inte de som ett sånt problem som du gör. Prata är de bästa!! hoppas de går bra! pusss

2009-05-12 @ 17:49:52
Postat av: Sylvia

Hej gumman, du är så änglalik med ditt hår =) vilken sötnos! ring mig en dag, vet inte om jag har rät tnr till dig =S Puss sylvia

2009-05-13 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0