.ta hand om mig själv, kanske sjuk?

nu ska jag ta hand om mig själv, har spytt två gånger idag, så mår inte alls bra.
 Nu ska jag hoppa i plurret, ta en skål med glass och jordgubbar, ligga och lyssna på lugn musik i plurret.
Se om jag bara kan ta det lugnt eller jag ska på och göra en massa, ex, raka benen och allt sånt som är dööö trist. Kanske fila till naglarna. Men jag hoppas det hjälper med ett plurr, och att huvudvärken går över.

ta hand om er!

uppdateringar kommer inom kort, när jag mår lite bättre. Hoppas bara det inte är infulensan jag har fått. Ska ju jobba imorgonkväll. så spyr jag mer idag eller under natten får jag nog ringa och höra om dem verkligen vill ha dit mig. Är ju inte så kul att smitta ner alla andra.


Jag saknar dig!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0