.lite webbcam & florida-Sugar

är lite smått sliten, av jobb vet jag inte om det beror på.haha, har inte gjort ngt ansträgande idag direkt.

igår åkte jag och bebis och storhandla, usch jag hatar att mitt konto töms direkt :S haha, kanske jag som är snål. 1000spänn direkt på mat och annat, men sånt behövs ju. Synd bara att mitt konto drabbas, mat borde vara gratis ;D haha.
Köpte en blomma till mig själv igår, en lilja. Rosa/vit, passar perfekt i mitt kök. Hoppas bara katterna låter bli den...
Man blir ju faktiskt avis när man hör allas pojkvänner hittar på en massa mys och överraskningar för deras flickvänner, jag är väldigt glad för eran skull, men väldigt avis, Joooocke för tusan sov inte bara på sofflocket ;) haha.
Jag sa ju igår jag skulle bli en bättre människa/flickvän osv. Tanka bilen till älskling för 250kr sen fick han en massa som han ville ha i affären oxå. Var inte det snällt, en god gärning?

Nu sitter jag ensam hemma hos mamma för hon är i husvagen, ikväll har jag inga planer vad som händer. Det händer förmodligen inget, som vanligt, vad ska man hitta på liksom? bio är inget för mig, hyra film då somnar jocke. Hmm vad kan man hitta på.
Han sa han itne skulle mecka cross eller med bussen idag, men som sagt man vet aldrig när han får ett sådant samtal. Känner iaf inte för och sitta hemma själv en fredagkväll.
fast ska jobba hela helgen, men tycker inte jag borde sitta hemma och häcka för det, tycker ni det?

Nepp nu tänkte jag lägga ut lite vanliga bilder på mig som e tagna från mammas webbcam, haha. Även en låt som jag tycker är riktigt braaa.


efter jobb i väntan på.....


man får lov att vara trötter så man skratter åt sig själv, haha.

börjar känna mig lite party sugen när jag lyssnar på låten ;)




Vad ska ni göra denna fredagkväll? ut och göra stan osäker eller mysa?

Kommentarer
Postat av: Stenis

sv: Ja, det är riktigt synd om han.. Han är liksom världens snällaste och har aldrig gjort en fluga förnär.. Det gör ont i hjärtat att se hur ont det gör på honom.. :( Kanske inte just nu, för nu är han groggy ;) Sthlm får vänta nu när Wille är dålig...

That's life!



Hörru! Min man är inte heller nå romantisk! =/ År och dar sen man fick en blomma, eller en överraskning.. När jag väl tänker efter så har han nog aldrig överraskat mig med något.. Jävla mupp

2009-05-29 @ 17:02:29
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Stenis

Jo men visst är det romantiskt..! Men det gäller att genomföra det oxå! =D

2009-05-30 @ 00:48:11
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: L I N A B R O B E R G

hehe aww okeej :D när flyttade ni dit då?



njaa det händer väl inte så mycket för tillfället=/ sj dåå?

2009-05-30 @ 12:02:27
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Den låten är sjukt bra!

2009-05-30 @ 14:02:02
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0