.snabb uppdatering, Kate på småstjärnorna :)


nu sitter jag här hemma hos Systeryster, har varit och tittat på Kate idag när hon var på småstjärnorna så duktig hon var, när man stod där och hon uppträdde så kände man sig som världens stoltaste moster, vilket jag är oxå, till mina underbara systerdöttrar ;D i just love them. Ja såklart min älskade syster med.

Lämnade in datan i fredags, kunde ta mellan två-fyra veckor, hallloo har ni så mkt fel på era varor elgiganten, fan asså.
Så jag lånar Siss data nu och ska snart bege mig hemåt till min egen lilla familj, Jocke, Darre & Smokie, ibland är man så lyckligt lottad utan att man själv vet om det. Varför måste saker hända för att man ska inse sånt? ibland bra och ibland dåliga saker..

men men nu sitter jag här med mina två systerdöttrar och e barnvakt, himla mysigt :D

hoppas ni andra har det bra, och njuter av livet♥



Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Sv: Håller verkligen med! Sol, sol, sol :D

2009-05-24 @ 20:43:56
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: naddie.

men tina det är ju inte elgiganten som gör vid datorn.. dom skcikar iväg den till märket som du har på datorn.. därför det tar tid ;)

2009-05-24 @ 21:11:48
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0