.myskväll med mamma,anna& barnen

tjooflöjt.
 igår när jag hade städat färdigt och Jocke kom hem alldels lagom till en nystädad lgh, så sa han att han skulle iväg och träna då beslutade jag mig för att köra till mamma i husvagnen. För där var nämligen min syster och hennes döttar.
Så jag tog Darre med mig, han älskar att komma ut.
Och så körde vi till mamma i husvagnen, Darre e faktiskt jätteduktig på att åka i bilen, han lägger sig bara ner i transportburen och sover typ. Inget skrikande på han inte. Skönt. Väl framme där nere så blev barnen jätteglada över att min lilla bebis följde med :) så jag hade kattvakt hela tiden i princip.
Vi grillade där nere och bara myste, var så skönt att det bara var vi i familjen sattsäga, för det är inte ofta vi gör sånt. Bella var väldigt mkt ute och gick med Darre för hon ville inte spela kubb, hon sa: tiiina jag e döjjjdstrött, jag oka inte. Auuuw hon är väl för söt. Darre njöt ju till max både barnen och vi vuxna tog hand om honom, kan ju inte vara lätt och vara den enda killen bland alla oss töser,hihi.
Men jag hade en riktigt mysig och roligkväll igår, fick oss många skratt när vi lekte lekar, sjunga med munnen stängd och gester med skester. riktigt skoj.
Väl här hemma igår vid tio la jag mig i soffan och darre kommer och lägger sig på mig, han var helt slut. Han har inte vrålat sen vi kom hem igårkväll. Han brukar alltid vråla. Han somnade och bara myste uppe hos mig, morsgris e han nog lite, hihi. Därefter kom Jocke hem, han in i duschen och jag hoppade ner i sängen. Nu är han iväg och hjälper Jonas som ska tävla idag, stack vid halv åtta imorse kommer hem runt fem ikväll. Förstår ni nu att jag kan tycka crossen tar för mkt tid, han fick ledigt imorgon, då sa jag att jag ville inte ha ngt med crossen och göra imorgon. Då kunde han likaväl ha jobbat. Så jag hoppas inte han nämner ngt med cross imorgon för då blir jag sur.

Nu ska jag klä på mig och köra till husvagen igen, Anna ville ha skjuts hem så då får jag mina ögonbryn noppade, vilket jag behöver nu, usch så hemska dem ser ut nu.

Vad ska ni hitta på idag? ni är väl lediga?:)


Kate,Bella,Emma & Darre. (tror Emma är Palles dotter)


lite bus Jag,Bella & Darre


Bella fotar  mig, :P


Darre & Bella på promenad


Min älskade mamma & syster♥


titta så fin vår säng blev, med helt andra sängkläder, kändes lite somrigt att gå och lägga sig i det, visst blev det fint?


Kommentarer
Postat av: Stenis

Duktig du e Tina.. :) Nicklas e och kör cross nu :P Så jag sitter här i min ensamhet med tv'n ;) Men han har inte kört sen i höstas så nu kunde han gott åka ivög..

2009-05-21 @ 13:22:29
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha ok. Men då får du se dem på dagen :) Vad mysigt ni ser ut att ha det. Skönt att det är lite värme nu!

2009-05-21 @ 15:39:52
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Stenis

sv: Nää, de gör han inte som tur är.. Och han kör väldigt sällan.. Men grinig som jag är så tycker jag att de e tråkigt.. =P

Jag längtar till Sthlm, har aldrig varit där ;P

2009-05-21 @ 17:44:29
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Renée

Ohhh herregud, delar ni en sån liten säng? hadejag aldrig klarat. He he he men då blir det visserligen extra mysigt i sängen när det e tight med plats!



Låter som du hade mysigt i husvagnen!!!

2009-05-21 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0