.bellisen 5år idag :D

Imorgon är jag ledig, ska ialla fall bli bättre.
snart kommer baby hem, vi ska hämta bilen, den har blivit servad så vi har haft lånebil :P

tänkte jag skulle berätta om hemlisen, vi får huset redan den 27 :D så jävla glad, kan ni fatta att snart flyttar jag till hus :D:D? Gaaaalet.

såhär såg vår lgh ut förra julen,då vi målade om den och flyttade in♥

   

vi målade köket grönt, lila i vardagsrum,hall och sovrum i olika nyanser :)

Och idag vill jag säga Grattis till min underbara Bellis som blir 5år gammal idag, moster älskar dig så, vi ses på söndag :)



Kommentarer
Postat av: Linda

aw tack så mkt:D

ja, verkligen sött av han:D

2009-11-17 @ 22:39:32
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0