.börjar bli en liten sjukstuga här hemma

Sjukstuga här hemma, jag sitter med magkramp och jocke är täppt i näsan och tjock i halsen.
undrar varför jag fick sånt här magkramp, varvar med toabesök titt som tätt, så drygt.

när jag kom hem gick baby och jag och vilade, råkade bli två timmar :/ och åt middag sent kanske därför magont men borde ändå vara över nu.
Jocke har varit hemma från jobb idag vilket inte brukar vara ofta, han tränade igår när han var lite halv krasslig så därför blev det nog värre idag, förmodligen blir han hemma imorgon med. och jag har inte långdag imorgon, ska nog inte jobba över imorgon. får ju åka och ta hand om min lilla sjukling och hoppas att mitt magont har försvunnit.

nu har jag fått hem papper på vaccination, ska jag ta det eller ej? så jäkla svårt.
ska ringa och säga till har fått i tomelilla och tänker inte åka dit där för och ta den, ska jag ta den får det vara här i skurup lr någonstans i närheten.
Jävla åååångest!

nu kallar sääängen, hoppas finaste baby kommer efter♥





Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har också fått brev om det där vaccinet :S Men jag tror att jag ska ta det iaf... Jag ska nog ta det!

2009-11-06 @ 15:11:29
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0