.exakt om en vecka flyttar vi :D

idag om exakt en vecka flyttar vi till huset. Kl fyra på torsdag skrivs papperna på :D

nu är det mkt packning som gäller, idag var vi även på Ikea en runda, kolla lite vad vi ville ha till huset sen :D
idag på dagis har jag fått min motion, barnen lekte tjuv och polis med mig där ute, i över en timme. men kul hade vi.hihi.

och sen prata jag med Svenne idag, diskutera julbordet, ibland saknar man den klassen så mkt. men ibland har dem inte växt upp ett dugg men det är väl typsikt killar :P
längtar iaf till julbordet

neej nu ska jag börja packa igen, har knappt ngt kök kvar :/ helt konstigt och tomt känns det :P haha.



denna låten kommer jag igång på, just love it!
imorgon är det freeedag, wiiieho :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ber om lite bilder ifrån lördagen :).

2009-11-19 @ 21:43:30
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: kirsi

Ja men det vore ju perfekt isf =) dom är ju såå fina. Varför vill inte Jocke behålla dom?



kram

2009-11-23 @ 16:58:41
URL: http://fesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0