.fem timmar övertid, nu är jag irriterad

idag när jag jobbade slutade med att jag fick jobba över till fem, skulle sluta klockan tolv egentligen, för Jockes chef ringde imorse och ville han skulle jobba fast han var sjuk :/  så eftersom han inte sluta innan fyra kunde jag lika gärna jobba över till fem.
imorgon börjar jag tio till fyra, skönt.

är irriterad, faan att det alltid ska klydda. inget packat än. grymt irriterad.

och sen får vi se vad som händer på lördag, Jockes beslut inte mitt eller någon annas.





nu ska irriterade lilla jag gå och fixa det sista innan jag ska hoppa i säng och se Mtv galan, nån annan som ska se det?

vill åka härifrån.....Ge mig en biljett härifrån nu tack!


Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vad har hänt vännen?

Ska ni separera? åååh berätta

kram

2009-11-05 @ 21:42:59
URL: http://fesi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hallå tjejen... Det låter inte riktigt bra.... Finns här om du vill prata.. Förkyld som satan nu bara!!



Puss o Kram!

2009-11-06 @ 15:09:56
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0