.hemma idag igen :(

idag stannade jag hemma...
kunde knappt somna igår...
har tagit piller och sov till halv tolv idag känns bättre nu men huvudet dunkar lite.


nu tänkte jag bara ligga här och slappa, har en helg jag oxå ska jobba. får se hur jag mår imorgon, hatar och vara hemma och sjuk, men samtidigt så har jag nog inte varit sjuk på lääänge då man ska stanna hemma.
men bättre och vara frisk när man går till jobbet, iaf när det gäller dagiset, fick oxå reda på att två barn där har haft svininfulensan, men det var ett tag sedan, tänk så har jag det?!?!
hehe nu ska vi inte vara såhär.
nu ska jag bädda ner mig och bara ligga och vara krasslig, hoppas min käraste pysslar om mig sen, men så blir det nog inte :/

nu ringer liiina så nu ska vi snacka skit :D

caaaio!

Kommentarer
Postat av: Linda

ah okej :/ uschdå krya på dig:)

Jag mår bättre och bättre:D

2009-11-12 @ 13:42:52
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

aw:d

2009-11-12 @ 19:07:27
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0