.näsblod två gånger idag :(

vill ni veta hur jag mår?
har ingen röst, den tappade jag i lördags, halvtjock är den oxå :/ sjukt drygt. dessutom har jag fått näsblod två gånger idag :(
sjukt drygt :(

nu sitter jag här med papper i näsan, trött och kan inte prata. jäkla drygt.

idag på dagiset har jag fått reda på att dem behöver mig nästa år, har ca 6 veckor där, kanske inte full tid, men jag har lite iaf :) och det var trevligt och vara i svedala i helgen, man saknar ju det :S

nu vill jag bli friiiisk!

tänker så på dig Magnus, ett helt år har gått sedan vi fick beskedet att du gått bort, där finns så många som saknar dig, som vill umgås med dig. bara man fick vara med dig helt enkelt.
tänker så på dina nära och kära, hur kan man komma över det som mamma,bror,dotter,vän?
hoppas du har frid där uppe♥

och imorgon blir min Bellis fem år gammal, moster älskar dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0