.om en månad flyttar vi till huset, 18månader idag<3

ville bara skriva ett snabbt inlägg, gårkvällen igår var supertrevlig, millans födelsedagsfest med maskerad :D
Idag har jag och baby varit tsm i 18månader och träffats i 23månader :D är sliten idag, huvudet värker, tänkte se Djävulen bär prada inne i sovrummet.

Sitter här med skallepeer, haha och kollar på vem som kan slå filip och fredrik samtidigt som jag vill se lite av parlamentet så det blir lite sappande här :P

varit på nova lund idag en sväng, handlade ett par gråa leggings, en tröja och en röd tubtoppskjol eller vad en sådan heter. vet ni vilka jag menar?
Var även på media market och netonnet, där handlade Robin en tv och Jocke en ny mobil. jag har presentkort på media market men tycker inte jag hittar någon mobil som passar mig, trist men sant. har varit där en del gånger och tittat men inte hittat någon :/
men kände mig som en bra flickvän idag, jocke fick lite pengar av mig så han kunde köpa mobilen :D fick iförsig dem här hemma sen ändå, men tyckte jag var snäll som ställde upp, hihi :)

Ngt jag måste göra är att börja packa, ohh jag måste sätta igång med det, om en månad flyttar vi till huset :D

Vi hörs imorgon efter jobb!


 


Kommentarer
Postat av: Linn

Så kul att ni ska flytta till hus! :)

2009-11-02 @ 10:20:50
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

Har fått ta del av en kampanj via BUZZADOR och lottar ut innehållet på min blogg..



kolla : http://naddiegoespublic.blogg.se



om du är sugen på och vinna lite prover!



kram!

2009-11-02 @ 12:13:56
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Novembersara

SV: Bodde i skåne i 18 månader :D

2009-11-03 @ 19:43:29
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0