.vaknade med en hemsk huvudvärk, hemma från jobb

imorse vaknade jag med en hemskt huvudvärk, så jag ringde dagiset, skulle bara vara där fyra timmar så dem sa till mig och stanna hemma, man vill ju alltid gå och jobba men samtidigt så är det så dumt ibland. Och eftersom det är ett dagis så är där inte tyst, kan ju gå över till migrän anfall så jag stannade hemma, tog tablett och somnade om. men har fortfarande lite ont i huvudet, inte lika mkt som innan.
nu tänkte jag plocka undan lite här hemma, sen blir det nog till att åka hem till mamma och fika lite.

blev ganska/jätte glad innan när hon ringde, är helt skuldfri sattsäga, inte för jag haft skulder innan, men innan när jag jobbade på bondgården så köpte vi först en bil till mig som en månad efter gick sönder, sen fick jag låna av mamma så jag kunde köpa en ny, sen har det varit lite problem med den bilen, ni vet själv allt. nya däck, fixa till innan besiktning osv. har gett hon pengar var månad och nu när jag köpte en ny som jag själv betalade kontant så fick jag skattepengar över så fick hon dem och jag blev helt skuldfri, den enda räkning jag har är min mobil :D
hihi.
Låter kanske ganska dumt och så i med jag bor i lgh och ska flytta till hus, men eftersom Jocke har köpt huset och vi har varit hos en advokat så ska jag inte betala ngt eftersom jag inte står på huset, ibland tror jag folk tror att det är lätt och få lån, men ska du få ett lån så ska du ha fast jobb och helst ha haft det jättelänge, halvår/år. Om du inte vill ta smålån och hamna i lyxfällan, för det är dem smålånen som gör att man hamnar där i princip.

auja nu ska vi inte prata sånt längre, är ganska glad nu så, bara huvudvärken släpper :)

Nu håller jag tummarna för min baby, lycka till älskling!

Pussss!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

jo lite bättre känns de väl :O

men det e så jobbigt, att vara ifrån sin pojkvän, när man e van att ha han där hela tiden:(

själv?

2009-11-09 @ 13:38:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygg blogg :)

2009-11-09 @ 15:13:03
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag fick ta ett stort lån juh:P

2009-11-09 @ 15:24:51
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: ja, det är bra med mej, med dej då? :)

2009-11-09 @ 22:38:23
URL: http://maaajjiin.blogg.se/
Postat av: Linda

ah okej:D Najs:D

jaa, när flyttar ni nu ?

2009-11-10 @ 09:34:13
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0