.deppfia denna lördag

vill bara åka långt härifrån..

ohhhhh SUCK säger jag bara....

Vi skulle egentligen packa idag, men nu är han iväg och städar bussen och vi är faktiskt två som ska flytta så jag tänker faktiskt inte göra det själv....

igår hade vi myskväll hos Nathalie,Robban och Ariella, supermysigt och trevligt, tyvärr hade jag ingen kamera med mig.

Idag blir det ev tösakväll hos Jojo & Hanna, får bara hoppas jag blir på bättre humör annars blir det nog inte att jag sticker dit.
funderade på dra in till malmö nu, men har inte så mkt pengar kvar och inget kul och gå där ensam, fundera även på att hälsa på mormor och sven men blev heller inget.

nepp nu ska deppfia bara sitta och vara, vill bara åka långt långt härifrån alla bekymmer.

sorry för inlägget men min blogg och mina känslor för tillfället.

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:hm nja inte va ja planerat :) för dig då?



love/nicole

2009-10-24 @ 16:04:23
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0