.dax och sova, Grattis Jasse till körkortet

är det bara hos mig blogg.se klyddar?

är apatrött så blir inget långt inlägg i med allt klyddar, dagens ilandproblem :P

Idag fick jag höra av en liten flicka, jag hade stora tuttar, men hennes mamma hade nog större, jag fick kanske oxå större tuttar när jag blev äldre sa hon, ibland kommer barn med sådana kommentarer ;) haha.

har varit ute och gått varenda dag denna veckan, vet inte om det blir ikväll, varit ute och gått och busat hela dagen med jobbet:d

funderar på och lägga mig nu, e ganska trött, på det mesta :(

Men Grattis till Jasse som klarade körkortet idag, nu e hon och Wille ute och kör med min bil :D Jocke blev nog lite chockad när Jasse hade skickat till mig att hon klarat det och inte till honom, hahaha :P

nu blir det Bonde Söker Fru, kommentarerna tar jag en dag när det inte klyddar :S

PUSSSSS!

Jasse & Jag på hennes student i pappas nya bil :D


Kommentarer
Postat av: jasse

taaaaack så mycket! :D

2009-10-24 @ 12:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0