.iväg till jobb, 16månader idag älskling

22 månader har vi träffats älskling varit tsm i 16månader, underbart älskling :D

börjar snart närma sig två år, thihi:d


Idag ska jag jobba kväll, vet itne vad jag ska göra nu innan, är så shoppingsugen, men ändå känns det onödigt och köra till malmö nu, funderar att kanske shoppa lite imorgon istället, för då ska jag handla hem till crosstävlingen.
Är tävling hela helgen, vet inte riktigt vart det är men det ligger långt upp i landet. funderar därför skarpt på att ha en ny vinterjacka med mig, så man itne fryser.
Var finns dem nya snygga höstjackorna som alla pratar om?:P

nepp nu ska jag fundera lite här, blir nog shopping imorgon, plus maten.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

köp på stadium.. dom har assnyggajackor! dock ligger dom ju från 1300 upp till 2000



puss

2009-10-01 @ 11:33:12
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Renée

stadium har snygga tycker jag, dessutom är dom värda priset för dom är lika moderna år efter år.

2009-10-01 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0