.nu sängen, efter idolreprisen och mammas pojkar

kollat färdigt på idol nu, härligt härligt :)

nu är det mammas pojkar, sinnes sjukt. Hahaha.

har haft ont i magen, idag har varit en "tuffdag" för min pappas familj, hans sambo. begravningen var idag, hemskt. men jag hoppas han har det bättre. Tänker mkt på min lilla syster och lillebror men även på underbara Mia♥ jag vet själv hur det är och förlora en morfar mina älskade småsyskon..


Jag är så trött nu, så jag ska bara se färdigt pojkarna sen ska jag gå in och lägga mig, är så trött och nästa vecka är en tuffvecka så lite sömn skadar inte, imorgon blir det jobb på mitt vanliga jobb, ska bli skoj har saknat dem ju.hihi.
Jag hoppas jocke kommer hem snart från gymet, vet inte om jag ska börja träna med honom och hans kompis? vad tycker ni om det, är det bra och träna med pojkvännen och hans kompis?

nattnatti!

Lilla Syster & Jag, Mia i bakgrunden.


Kommentarer
Postat av: Niccole

sv: haha nja vet inte ^^

är du medlem på gratis skor förresten?



love/nicole

2009-10-22 @ 21:25:12
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0