.var på elyseé med älskling,Pierre & Josefin :)

är så trött, tänkte bara skriva ett litet inlägg till er :)

tittar på idol nu, men har inte sett allt. har varit på middag med älskling, Pierre och Josefin. Super trevligt, hamnade på elyseé, min favorit. åt founde med älskling:D

Ska jobba hela helgen, så nu ska jag strax hoppa ner i sängen.
Grattis Theo på 1årsdagen :) ett år sedan jag gick på jobb och fick mmset av en liten kille på foto en nykläckt Theo, sånt minns jag forever :D
Svarar på kommentarer när jag har tid :)

Hoppas er fredag varit underbar!


Kommentarer
Postat av: jossa

Ja det var trevligt :P

2009-10-19 @ 15:59:13
Postat av: Pernilla

Naaw tack gumman:)

2009-10-20 @ 10:31:21
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0