.litta seg efter jobb idag, är ledig imorgon iaf

är litta seg, har jobbat idag med, härligt härligt :)
känner att det enda man gör är att jobba lite, leta jobb och söka och hoppas på det bästa. Skulle bara vilja att nån ringde mig och sa du har fast jobb nu :D wiiieho. men känner att jag vill ha ännu mer jobb hela tiden.

känner mig helt slut i kroppen, och även i knoppen, hihi.
men är ledig imorgon iaf, så vi får hoppas det händer något skoj då.
Har liksom städat idag och älsklingen laga middag.Han nekade övertidsjobb idag, så glad jag blev:) så han lagade hemmalagade biffar,potatis och sås, Mums så städade jag!
Och btw Svedala klockaffär har blivit rånad, precis när jag skulle till jobb så hoppade jag av tåget, och det första jag ser är polisen och sen flera polisbilar osv. Jisses.


ohh jag vill så mkt, eller ja jag har kollat runt på fosterföräldar egna barn osv. men jocke vill inget.han vill inte ha egna barn försen 25,26 och så vidare...
Asså jag vet att det kan vara frusterande att vara fosterföräldrar men som jag ser det, så gör du en gärning för samhället och barnet du tar hand om. Du gör liksom en insats och kan hjälpa till och förändra barn som har det svårt och som verkligen behöver vår/din hjälp. hmm.

nee nu ska jag nanna på alla mina idéer.
Sov gott allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vill med ha barn, men man måste ju ha pengar så man kan försörja de.

rickard vill inte heller ha barn förräns 25 , men jag får nog ner han till iaf 23 , 24:)

2009-09-23 @ 10:17:49
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0