.spela basket för första gången efter 5år :D

Snacka om jag har träningsvärk nu...
ohhh mina ben säger jag bara, men hade faktiskt skoj igår, kändes riktigt bra :D förmodligen blir det redan imorgon igen, kommer inte kunna stå på benen på torsdagmorgon. och jag kände mig som en yr höna på planen men en höna som försökte göra rätt efter 5 år :P haha. Och sen var det superkul Rebecca kom ner här lite innan så vi satt och snacka skit och allt möjligt, hon och jag är så lika känns det som :D

och min tråkiga sak, min kamera e borta, jag har ringt taxin vi åkte med, dem som hade festen i Ystad, kolla där vi hoppade av med taxi, kollat här hemma. Jag hittar inte den, så jävla irriterande är det, FAN jag vill ha min kamera här NU!!!!!

Nu ska jag snart fixa mig lite, sen i eftermiddag blir det jobb till halv nio ikväll. så ser min tisdag ut.'


 

just nu känns faktiskt mkt upp och ner bara för att alla problem uppstår och inga försvinner känns det som alltså.......... FAN!



Kommentarer
Postat av: Linda

tyvärr så ska jag hem:(

själv?

2009-09-29 @ 11:52:02
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0