.jultidningarna har redan börjat

Goddagens allesammans :D

nu har jag städat hela lgh, jag gillar INTE alla det.
Men nu är här fint, undrar bara hur länge det varar :/

inget mysande igår, jocke kom inte hem från vid halv tio. då hade jag satt in en fiskgratäng i ugnen till han, han hade inte fått nån lunch så han var svin hungrig. och så kommer han och berättar han kört för fort IGEN. Så en kamera tog honom. två gånger på mindre än två veckor han blir tagen, såå irriterande.
Så ni kan själv gissa hur min kväll slutade, Inte alls så som jag hade tänkt mig :( belv grundlurad på mys :(

och nu skickar han till mig att han inte ska träna cross ikväll, jag har liksom frågat han hela dagen men så har han inte svarat, nu svarar han.. så då får han fantamaj fixa mat. jag lagar nästan aldrig mat till mig själv så jag tog ju inte ut ngt ur frysen. jag blir knäpp arg frusterad. känner mig som ett åskmoln när inget blir som jag vill :/
ohh jag tror jag hade behövt lite shopping nu, tänk om man vore rik och kunde handla allt man ville ha utan att tänka på pengarna, såå nice det hade varit :D


Kom precis en liten kille och knacka på om jag vill köpa jultidningar, jisses har det redan börjat?! tiden går banne mig fort.
Man minns ju själv när man var i den åldern och sålde och sålde, man ville alltid ha dem bästa premierna. Men han fick ingen tur här inte, min lillebror säljer oxå. Så om jag nu ska köpa så gör jag det av lillebror.



nepp nu ska jag vila lite

vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

ja tycker jag absolut att du är värd. varför inte en glass i typ santorini i grekland...åhhhh mysigt hehe men bara drömmar.

Jag kom ju inte iväg utomlands i sommar eftersom jag är gravid annars älskar jag att resa.

Kraaam

2009-09-02 @ 16:47:17
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Stenis

Tack gumman.. Det tar ett tag sen blir de bättre.. Puss

2009-09-02 @ 18:58:22
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: yasmine modell och blivande mamma

nje fortfarande sådär men ska ta ett bad nu och tvätta håret se om man kanske allafall känner sig lite fräshare. kraaam

2009-09-02 @ 18:58:57
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0