.har varit hos Pernilla&Theo idag :)

imorse började med att jag gick en sväng till solariet, sen upp här koka gröt och såg våra bästa år :D

sen gick jag ner en sväng till Christel och Fabian.
efter en stund gick jag hem igen, och då smsar Pella att hon e hemma igen.

Så jag fixa till mig så idag har jag träffat Pernilla och Theo :D Superkul. Den killen är så grymt charmig.
Vi fikade lite hemma hos dem och snacka en massa, galna gamla minnen. ex: när jag såga mig i benet, när vi åkte tröska och inspektörn sprang efter oss, och när vi inte kunde stanna en tröska, hahahaha. kommer ikke glömma sådana minnen. thihi.
Men hade iaf super trevligt där och det ska inte ta så lång tid tills nästa gång vi träffas får jag hoppas :)

nepp nu ska jag sova, ska jobba från 07,00-12,00 14,00-20,30 så det blir kanske kass uppdatering imorgon.
Och imorgon kommer jag jobba med farmwill beroende personal :P
tur att jag inte spelar det asså! Nån som spelar det som kan erkänna att dem är inne där minst en gång om dagen?

Stinalee har blivit mamma, Grattis till ert mirakel :D

Vi hörs allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas du får en bra dag iaf:D

2009-09-25 @ 09:33:09
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja det var jätte skoj att ses:)

2009-09-25 @ 10:22:04
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Stenis

Men så jag kan jobba på tjejjour ju! :P

2009-09-26 @ 10:51:25
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0