.hoppas jag kan spela basket ikväll,träningsvärken är grym

Godmorgon Onsdag
idag vet jag inte vad som händer, tråkigt men sant. och sen vid sju är det basket som gäller :D om jag kan gå vill säga, ni anar inte vilken jäkla träningsvärk jag har, speciellt i vänster vad.haha. Så grymt ont har jag överallt asså, haha.
Men får väl försöka mitt bästa :)

nepp nu ska jag fortsätta titta på våra bästa år, jag har tradigt :S
Vad ska ni andra göra idag?:)

imorgon om två månader flyttar vi in till huset, underbart. fatta som jag längtar :D

nu e min kamera hemma igen, härligt :D


you and me♥♥♥



Kommentarer
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ja det är den verkligen :)

tack så mkt :)

2009-09-30 @ 12:17:31
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0