.igår var det löning, idag middag hos oss

Igår var det LÖNING :D, WOOOOHO!

är supernöjd med min lön, hihi. jag jobbade ju en massa igår därför det inte blev nån uppdatering, när jag kom hem gick vi och handla godis sen tittade  vi/jag på filmen, när Vin Disel är barnvakt, ehh the Paciefer eller hur det stavas :P jag gillar den och verkligen Vin Disel, mumms och se på :D

Shoppade två par skor igår, ett par stövar och ett par halva stövlar om ni fattar :P  gjorde jag på min två timmarsv ledighet, sen kom jag till jobb så hade gulliga Reneé bakat en smarrig kladdkaka :D meen jag kommer nog shoppa mer när jag hittar ngt vill hela tiden till stan nu, haha :D
Idag har vi varit i Ystad, Jocke blev fotograferad hos Marit Lasson, Pella hon tar jättefina kort. Sen kolla vi lite i affärer men sen åkte vi till Willys och handlade lite bla inför ikväll.

Ikväll blir det middag hos oss, ska bli trevligt. Jag ska laga mat och sånt gott. Göra en daim/marängtårta :) sen ska vi dricka och spela lite spel mot kvällen tror jag. Systeryster jag, J och Jocke :D

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: siss

min man har ett namn. det e ok att skriva de

hahaha

2009-09-26 @ 18:39:16
URL: http://zasa.blogg.se/
Postat av: Linda

har vatt iväg:) själv ?

2009-09-26 @ 21:27:59
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0