.mår dåligt idag, men middagen här igår lyckad :D

idag blir det nog kass uppdaterning, mååår kasst är väldigt bakfuuuull, ohhhhhh att man inte lär sig.
tycker det luktar illa överallt, hahaha.

kvällen igår var väldigt lyckad här hemma, maten blev jättegod och tårtan med, sällskapet var supertrevligt :D.

Vi drog vidare till Ystad, på fest och skulle egentligen ut men blev ingen utgång :( och festen var väl rolig om man inte bråka som jag och jocke gjorde, men nu idag så har jag en gosig älskling. härligt underbart är det :D kommer skriva om kvällen när jag mår bättre, för jag hade faktiskt superkul,hihi.

nää nu ska denna sjuka,bakfulla lilla flickan gå och lägga sig hos sitt hjärta♥

undrar vad kvällen blir, förmodligen film och massa mys


Kommentarer
Postat av: Linda

jaa:P

2009-09-27 @ 21:41:47
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0