.på vanningen med Nathalie & Ariella :)

Sorry för min extrema dåliga uppdatering igår. men jag var nämligen på Vanningen i Vellinge, ett badhus för er som inte vet :)

Där var jag med Nathalie & Arilla, super trevligt. bada lite, bubbelbad och jag simmade även nån längder, så jag fick oxå lite träning :D


Ariella gillade stolarna ;)


detta var riktigt skoj tror jag hon tyckte :)


Ariella & jag, (tant tina som dem säger, men ikke ser väl jag ut som en tant?!haha)


Plaska är väl kul?:P

Ariella & jag hade iaf trevligt :D

hade en superskön dag, tack Nathalie & Ariella :D


Kommentarer
Postat av: Linda

aa:D

naw va söt bebis:D

2009-09-10 @ 17:12:11
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0