.rebecca var sjuk så på måndag blir det nog basketträning

ingen basket träning idag Rebecca var sjuuuk, men på måndag om hon e frisk ska hon komma hit här innan ska vi snacka lite skvaller, trevligt :D.

men har ändå gjort lite idag, ute och sprungit/gått i Svaneholm, där var film inspelning oxå. så chockad jag blev, men spännande :) sen har jag gått lite med Christel i Skurupscity. Sen så var vi hembjudna på middag där. Kassler,potatis och Christels goda majonässås. hihi :D

Har kollat på Idol, och nu ligger jag här i sängen, och ska snart nanna. Skönt.

Imorgon har jag inga planer heller, tradigt. Ska iaf ut och promenera och äta havregrynsgröt. kilo ska bort!!!

Någon som vill hitta på något?:)


Kommentarer
Postat av: Linda

jaaa:P

riktigt tråkigt:O

2009-09-23 @ 22:01:47
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0