.ska nanna nu efter hollywoodfruarna

helgen vet ni nu redan hur den har sett ut, igårkväll var vi på kalas, supertrevligt.
Jag gillade det skarpt och ännu mer när vi töser satt och snacka efteråt om lite jobb, praktik och ångest osv... intressant :D

idag har jag jobbat, ska göra det samma imorgon, nu har jag precis sett Svenska Hollywood fruar, hahaha :D

men jag lovar uppdatera mer men jag är väldigt nannig, hoppas ni har förståelse:)



You have knock me down babyboy, when i think of you my mind goes on a trip, i just love you baby


Kommentarer
Postat av: Millan

Vi hade tänkt att vi skulle det :) Vore jätte kul om du/ni följde med :) Var ett tag sen nu vi h´var med varann :P hihi

2009-09-22 @ 18:11:59
URL: http://acamilla.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

har haft den låten på huvudet hur länge som helst ^^

2009-09-29 @ 16:16:26
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0