.tränat med L&L idag

Skriver nu innan jag ska nanna :D

idag har jag tränat och bastat med Linn och Lina, sjukt härligt när man var färdigtränad, riktigt nice var det :D
Ska dit imorgon med fast bara basta då, för jag ska ju iväg imorgonkväll på fest, med en gammal liga :D ska bli skoj hoppas jag :D
Sen körde även jag,linn och lina in i en annan skog och titta på vildsvin, dem är faktiskt ganska stora, men vi skrämde mest upp oss om dem skulle vara lösa och attackera oss, så typiskt tjejer att skrämma upp sig :D hahaha. och mitt i bilen när jag tuggar tuggummi så åker en bit tand av, fatta så drygt, jäkla skiiiit. måste ringa tandläkaren imorgon och se om där finns en tid till mig, jäkla mög! har redan räkningar för denna månaden :S

Hem här och ställde sig och lagade sphagetti med köttfärssås, mums :D
sen mys :D
därefter badade jag och rakade mig, la ansiktsmask. så skönt. men mitt i badet så blev det strömavbrott, så drygt. jag avskyr strömavbrott. så jag kom upp och från badkaret och sen blev det lite mys med älskling och stearinljus, sen kom strömmen tillbaka, så nu ligger vi i sängen och ser Grannfejden. jisses asså.haha ;D

Men nu ska jag nanna, imorgon har jag en del saker framför mig, vill så gärna in till stan en snabbis, får se om jag kan lura med tjejerna på det ;D

Sovgott Godnatt



Kommentarer
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Jo jag har haft en bra dag, eller ja det hände något skoj idag haha, var med min pojkvän hela eftermiddagen och kvällen :) vad har du gjort idag då ?

2009-09-03 @ 22:49:53
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; hehe det var mycket trevligt :)

2009-09-04 @ 02:36:03
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0