.20april och det snöar :/

Tisdaaag,
 
Ohhh så JÄKLA RÄTT JAG HADE ;) jag skrev väl förra veckan att det skulle komma snö, ingen som ville tro mig, men det visade sig att jag hade rätt :P
Jäkligt tradit att det snöar, hoppas det försvinner lika fort igen. det är trots allt den 20april, och ändå kan det snöa, bara för vi bytade däck på min bil igen :P
Men Vill fortfarnade att det ska vara vår och sommar :)

Idag har jag jobbat i Skurup, väldigt trevligt, gick bra oxå :) thihi. Orvar var hos sin farmor, han sov mest hela tiden :P En väldigt trött hund, såg även en "Orvar"hund, nästan på pricken lik Orvar fast vuxen, såg så himla fin ut, längtar till vi oxå kan börja gå promenader. hihi.
Idag var det tre år sedan det hände, tänker på det ofta, men vet och hoppas att det var rätt beslut.

Neej nu blir det nog slänga igång en film, och mysa med mina två hjärtegryn Orvar & Jocke

Hoppas ni har haft en trevlig dag trots väder och allt annat elände som finns i världen, tänk på allt ni har att vara tacksamma över, med allt ont sker något gott♥
Caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0