.annandag påsk, städ och jobb på schemat

Måndaag,
annan dag påsk idag, sen är denna påskhelgen slut. har gått väldigt fort.
Kan vara för att jag jobbat varenda dag under påsk :P
Fast det är rätt så skönt och ligga och gosa med mannen på morgonen innan man ska iväg, och när man jobbar kväll kan man gosa ännu längre, för då ska han upp först. Han ska köra cross idag, tycker att vädret ser inte så härligt ut. men men, det regnar inte iaf.

idag tänkte jag städa lite här hemma innan det är dax för jobb, får se vad som händer, ska jobba hela veckan så hade varit skönt och få städat undan lite innan det blir lördag och vi hämtar hem Orvar :)

stod på mitt horoskop idag att om jag vill få ut mycket av dagen ska jag umgås med den jag älskar mest, men han är iväg och kör cross och sen ska jag jobba och dem på boendet är nog inte dem jag älskar mest i världen :P hahaha.

Sooo long lovers, caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0