.äntligen ledig, mys med älskade Orvar

Onsdaaag,

Ohh lediga dag! Jag är Äntligen ledig! Så jäkla skönt. Skulle varit ledig igår med, men dem hittade ingen vikarie så Orvar fick följa med, men dem älskade ju honom. Han var ju inte direkt ivägen, eftersom han var där så tog vi ute dem på boendet i det fina vädret, dem älskade det och honom. Han gjorde verkligen alla så glada där, sen så där dem vilade middag så gjorde lilla Orvar det med :)

Över 14dagar på rad jag jobbat, dubbelt upp vissa dagar oxå, så det är skönt att man är ledig idag :)
Idag ska vi bara vara hemma och mysa jag och Orvar inget planerat, vilket är sköönt :D

Igår hade vi mys här hemma, vi åt ostschnitzel, ris och beasås och därefte chokladpudding med vispgrädde. Det brukar aldrig hända att vi har en efterrätt till vardags, men eftersom jag och Jocke knappt äter middag nu med varandra och sen jobbar jag hela helgen, och då menar jag verkligen hela helgen, fredag 15,30-21,30 Lördag 8-21,30 Söndag 8-21 så då tyckte jocke vi kunde ha lite mys igår. Och vi var ute i trädgården oxå, rensade en del i rabatten och Orvar sprang mest runt :P

Neeej nu ska jag se om vi ska hitta på ngt här hemma, Orvar ligger däckad i sin säng här nere, han är så duktig, inatt pep han inte alls, han brukar pipa när han behöver kissa, men inatt klara han en hel natt. Han är duktig min älskade lilla Orvar.


Orvars fina säng i vardagsrummet.

vår älskade lilla Orvar

lite suddig men ändå lilla Orvar :)

Hoppas ni har en härlig Onsdag i det fina vårvädret, caaaio!

Kommentarer
Postat av: Renée

Du tinis, vi har pratat om de, om hur du jobbar. Akta dig, för du får inte lov att jobba så när de e inom samma kommun. Mest så du tänker på de. Att de händer 1 gång då och då är helt okej, men inte så som du gör. Bara en tanke till dig. Inte kul om du får på öronen och betalningskyldig!!

2010-04-14 @ 10:43:20
Postat av: Anonym

Neej jag vet, men får dem inte in vikarier så får det gå, finns ju fler än jag som jobbar så nu har jag ju märkt, så om jag gör det nån gång så har dem sagt att det är okej, så det hoppas jag.

2010-04-14 @ 12:17:50
Postat av: Emma

Gudmors älskling <3

2010-04-14 @ 16:04:57
Postat av: Stenis

Han e ju bara för söt !! : )

2010-04-29 @ 10:22:31
URL: http://steniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0