.bege sig till jobb, hatar duvor

Fredaaag,

ohh så härligt med fredag :)

Igår när vi ätit middag så bestämde jag mig för att jag och Orvar skulle åka och hälsa på mamma i husvagnen, tar kanske tio min en kvart och köra dit där. Och hon blev glad, fick mysa med lilla Orvar :)

Jocke stannade hemma och tvätta sin cross, han fick även skölja över min bil, vi har duvor i vårt träd och under det trädet står min bil, hata duvor och som dem skiter ner den alltså. Urrrrk!

Neej nu ska jag snart ta och bege mig till jobb, puuh, bara imorgon med sen är jag ledig en dag och en söndag till och med, minns inte när jag var ledig en helhelg alltså.
Så ikväll blir det nog bara myskväll, får sitta och spana på vad vi ska göra på vår tvåårsdag och sen till sommaren?
Någon som ska hitta på något roligt i sommar? Ge gärna tips och förslag :D

Caaaio!


Anything that's worth having Is sure enough worth fighting for When it gets tough gotta fight some more♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0