.dax för jobb, kanske en tjocktröja till Orvar

Torsdag,

snart är denna veckan oxå slut, fredag imorgon :)
Ska inte jobba hela helgen utan bara lördagdag, så sjukt skönt att bli ledig på söndag, minns ju knappt en helg jag varit ledig :P
Undrar vad som då händer, kanske lite mys elr party?;) blir nog det första :P haha.

Igår körde jag och Orvar och tittade på Jocke när han körde cross, han frös som tusan, tog filt om honom men han skakade ändå:(, men ngt han gillade var när alla gav honom uppmärksamhet, ohh då viftade hans svans i massor. hihi. Vi stannade inte alls länge 15min max sen var det bara att köra hem igen.
Får nog åka in till stan och handla nån tjocktröja till honom så han inte fryser och regnkappa elr liknande för han gillar inte och vara ute i regnet heller :P
Och nej vi ska inte klä vår hund, men vi måste kunna vara ute utan att han fryser så då är det bättre att hitta ngt fint till honom :)
Minns att jag såg en snygg hoodtröja till honom när jag var och handlade allt det andra till honom, vem vet, kanske blir det en sådan;)

neej nu ska jag strax köra till jobb, hoppas dagen går bra och att timmarna på jobb springer fort förbi.

Caaaaio!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hundar skakar inte för att dom fryser utan för att hålla kropps temperatuern uppe, så att dom inte ska frysa=) men det är aldrig fel med ett regn täcke det använder vi oxå.. dom säljer bra på rusta för en 100.. där köppte jag mitt för ett tag sen.

2010-04-22 @ 08:57:42
Postat av: Emma

Vad var det jag sa, du kom till att köpa en tröja till honom ;). Haha! Jag tycker att du gör helt rätt i det! Hundar kan också frysa, precis som vi :). Wille verkligen älskar sin stickade tröja han har på vintern.

2010-04-22 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0