.dax för påskmat i mammashusvagn

Freeedag,

långfredag idag tillochmed,
idag gick jag upp och körde till jobb, det visade sig att dem dubbelt bokat personal där, så jag kunde köra hem igen, men ska jag vara ärlig? det var RIKTIGT SKÖNT! Att bara krypa ner igen till den man älskar. Så härligt :D sen så sov jag till halv tolv och då hade Jocke fixat frukost till oss, mys. Så denna dagen strtade bra trots allt, annars hade jag jobbat två veckor på rad utan en ledig dag så det var skönt.
Nu ska vi snart till mamma i husvagnen och äta påskmat :) mys.
Därefter ska vi köra och titta på VÅR lille Orvar :D wiiie, även om det är en bit bort så vet jag att vi kommer snacka bort den tiden, eller hur Emmsi :P?
Och påtal om Påsk tror ni att ni får något påskägg? Jaaag hoppas verkligen jag får ett! eller ja, jag blir nog inte ledsen om jag inte får något :P

Och sen gick jocke ut och mecka cross, och körde ett varv elr några i trädgården!!! så jäkla typiskt honom, min älskade♥

Och till er alla från mig på martinapedersen.blogg.se Så önskar jag er en riktigt underbar härlig påsk med massa vårmys och påskägg! Glad Påsk!!

Neeepp nu måste jag gå, hoppas ni får en underbar LångFredag :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa:D

2010-04-02 @ 14:22:05
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0