.har gått brevid på det nya jobbet idag


Onsdaaag,

är så trött, ska gå och nanna alldels strax, ska upp imorgon bitti igen.

Har varit på det nya jobbet idag och gått brevid, har jobbat dubbelt upp idag igen, så först på dagis och sen det nya jobbet. men det gick faktiskt ganska så bra tycker iaf jag :D

Neej nu ska jag kolla pengarna på mitt konto, ska iväg med Emmsi imorgon och handla till Orvar, sen trodde jag att jag och Jocke skulle fortsätta och kanske ha en mysdag i malmö men ikke. Blir bara så besviken, ibland hade det varit skönt om bara han och jag kunde gjort ngt, men så ser det inte ut :( så är det inte lönt han kommer till malmö...

nu är det dax för sängen, är en riktigt trötter nu.

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe visst är dom :)



Hehe ja det kan vi säkert göra :)

2010-04-07 @ 22:13:11
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0