.in till stan och äta middag, fira Emmsi ikväll

Torsdaaag,

dagen började med att jag försov mig, stressade som tusan, kom kanske fem-tio min sent max, och det gjorde inget för ingen var ändå vaken. Jobbade och hade fullt upp i flera timmar, sen kom all tröttheten bara på mig. Så vid halv fyra körde jag hem, skönt.

Nu ska jag ner i duschen en vända, vi ska in till stan och fira Emmsi, hon fyller ju 22år idag, min underbara bästa vän! Så ut och äta god middag med trevligt sällskap, det bådar för en mkt trevlig kväll, hoppas bara jag kviknar till lite, får duscha i kallvatten :P
haha.
Neeej nu måste jag kila, Emmsi blir gaaalen om vi blir sena, hahaha, tänk jag har känt henne sen Eva födde henne, tur jag inte var med på förlossningen :P hahaha.


Jag & Bästis♥


Underbara E & D

Födelsedagsgrisen själv, Grattis min underbara vän på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Ja, känner mig väl gör du verkligen :P. Meeen du, kunde du inte hitta en bättre bild på mig och Daniel? HAHA! Hemsk ju! Den sista har jag aldrig sett, måste ha varit full där :P. Älskar dig Gumman!

2010-04-29 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0