.inget kissande elr bajsande inne på dessa dagarna ;D

Måndaaag,

helgen har bara svept förbi, har ju jobbat så märer knappt att det är helg.

Men nu har vi iaf våran underbara Orvar hemma, han är en riktig mysare. Han leker och busar ett litet tag sen sover han i timmar efteråt.
Och inget kissande eller bajsande inne på dessa dagarna. Är han inte för duktig :D
Sover själv i sin egen säng, inget pipande efter hans mamma och syskon, med andra ord tror jag att han trivs bra här hemma med mig och Joakim♥.
Inatt gick jag ut med honom när han pep vid tolv, sen tog jocke honom vid halv sex imorse. och jag fick sovmorgon till halv tio, han ville nog egentligen sova vidare men tyckte att han behövde kissa lite. Nu leker han lite nätt här hemma, blir till att gå ut sen i det fina vädert.

Ha en underbar måndag, Caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0