.lördag dax för jobb HELA dagen 8-21,30

Lördaag,

ska alldels strax bege mig till jobb, slutar inte försen vid 21,30 ikväll. så hela lördagen går åt att vara på jobb. kanske inte det roligaste en lördag, men man måste jobba för att allt ska gå runt.

Igår blev älskade Orvar Nio veckor gammal, och idag är det exakt en vecka sen vi hämtade honom, känns som vi har haft honom mycket längre, lilla älskade gryn
Igår fick Orvar även leka med Wille, "Emmsi & Daniels" hund, så himla roligt, jag skratta en del. men sen blev Orvar lite för på tyckte jag, men Wille sa inte ett knyst, stackars hund. Sen så fick han även leka när han var med Jocke hos sin mamma. Där var Christels kompis med hennes hund, men hon hade tydilgen sagt ifrån sa Jocke, är rätt roligt och se hur han är med andra hundar eftersom han inte hade träffat någon annan hund innan.

Nej nu ska jag gå upp med Orvar i sin säng, vi har varit ute en sväng, sen dax för jobb med bullar nu på morgonen mums.

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi.. Ja, roligt var det! Mamma trodde inte att Wille sa ifrån eftersom att han förstod att Orre bara var en liten valp :). En smart hund man har ;). Hehe..

2010-04-17 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0