.nu är påsken slut för 2010

Tisdaaag,
 
vet inte varför jag börjat skriva vilken dag det är, kanske mest om jag är senil och ska påmina mig om vilken dag det är :P
Idag har jag jobbat på dagiset, och busat med barnen, snacka om att där var spring i barnen dem flesta har varit hemma i fyra dagar, så vi hade ute dag hela dagen, men det var faktiskt ganska så skönt :)
När jag körde hem, så var det sånt härligt väder, längtar tills vi har lilla Orvar, vara ute och gå promenader och vara ute i trädgården, det hade varit så härligt. Måste bara införskaffa oss trädgrådsmöbler.


När jag slutade körde jag hem från jobb, och la mig i soffan, och tog en powernapp, Jocke skulle ändå jobba över, vilket han gör inu oxå. Så vi får se vad det blir till middag om det blir någon. är trött idag så blir nog något lätt.
Och imorse kände jag mig verkligen så nyttig, lagade havregrynsgröt, pressade egen aplesinjucie och hade äpple till, så himla gott det var :D
Och idag är påsken slut för 2010, kan ni fatta så fort det går? påsken är redan över för 2010, snart är det midsommar och hela det kittet, skit vad fort allt går.

Imorgon blir det jobb på dagis 8-14,30 och kl 16-20 ska jag gå intro på ett nytt jobb, spännande :D
Hoppas bara dem inte vill jag ska gå en dagtur nästa vecka, vill ju inte lämna bort Orvar direkt, men samtidigt är det väldigt viktigt att jag får en dagtur där så har jag koll på läget inför Sommaren, vi får hoppas på det bästa :)

Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack detsamma :)

kram

2010-04-06 @ 22:17:11
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/
Postat av: Siss

Glöm inte att Orvars moster kan ställa upp och passa honom om det behövs. Kramz

2010-04-07 @ 08:16:04
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0