.Skärtorsdag,åker ni till blåkulla idag elr blir ni lurade ;)?

Torsdaaag,

Och idag är det den första april, tycker ni inte att tiden bara springer iväg?
Skärtorsdag idag och alla häxor far till blåkulla, jag ska fara till dagis, så då är jag nog ingen häxa :)
Men undrar om där är massa små häxor på dagis, hade ju varit roligt :P

Och nu får ni akta er så ni inte blir lurade idag, den första april, en riktig skojar dag. HAHA.
Jag kommer säkert bli lurad, om ett par timmar har jag säkert glömt att det är första april så ska väl nån leka rolig med en, auuja jag överlever säkert det. Jag är så himla lättlurad så det finns inte :P Hahaha.

Och idag har jag och älsking vår månadsdag, jag tror det den 22månaden idag, har inte hundra koll men har för mig det, och jag älskar honom verkligen överallt annat, min lilla älskade älskling

Nej nu blir det dagisjobb ett par timmar framåt och ikväll ska vi på kalas till min kära mormor :D

Hoppas ni alla får en underbar Skärtorsdag, häxorna på blåkulla och alla barn som är utklädda, jag tycker det är så charmigt. Hoppas att vad ni än är och hamnar idag så hoppas jag ni får en mysig dag :D

nu åker jag iväg på kvasten, Caaaio!

Kommentarer
Postat av: Linda

glad påsk:D

2010-04-01 @ 07:45:03
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0