.torsdag, shopping till Orvar <3

Torsdaag,

puuuuh, nu är jag trött, jobbat 7,30-15,00. körde hem till mamma en sväng och visade bilder på min plutt :)

Därefter körde jag och hämtade underbara Emmsi och Daniel, vi drog in till stan och shoppade till min/vår lilla Orvar, det kommer nog bli mammas pojke. Fast jocke säger det ska bli hans pojk. haha.
Och handlat idag fick vi, två Fina sängar till honom, leksaker, matskålar, transport väska, gröna grindar, godis, puppyben. Handlade för ca 1300 idag till min lilla bebis.
Så nu är här matskålar och sängar och leksaker som bara väntar på att bli använda. Kan ni fatta vad jag längtar efter honom, har träffat honom en gång och ändå längtar jag till tusen efter honom :D♥

Neej nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, imorgon blir en lååångdag 7,30-21,30 på samma jobb. Bra med pengar och hoppas verkligen att tiden går fort så det kan bli lördag klockan två så vi kan åka och hämta vår älskade plutt Orvar.
Nämen om man skulle gå och sova och drömma om vår fina Orvar.
Bilder på grejorna kommer upp när Orvar har kommit hem :D


M♥J



Hoppas ni haft en härlig torsdag, caaaaio!

Kommentarer
Postat av: siss

Glömde du koppel eller? kramz

2010-04-09 @ 07:19:58
URL: http://zasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0