.ute i trädgården nu, jobb ikväll

Fredaaag,
ligger ute i trädgården med datan, Orvar leker lite, och vilar lite så då passar jag på att blogga ;)
Ikväll blir det jobb, mellan 15,30-21,30.
Känner mig lite sliten men fick mig en rejäl sovmorgon, halv tio gick jag upp och då hade inte ens orvar vaknat. Jocke tar ju ut honom på morgonen innan han kör, sen sover Orvar gott igen.
Tycker det är drygt att det blåser, annars hade det varit riktigt skönt ute, är det mer än jag som har hört det ska snöa nästa vecka?Hoppas iaf att det inte stämmer.

nej det blir nog en lugn kväll på jobb idag, kanske blir att man bakar ngt ;)

Ha en mysig fredag, caaaio!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jodå, jag har hört att de ska snöa, men i Svealand, så tror bara de blir regn här.. ser inte ut att bli mycket kallare än 6 gr när jag såg efter sist. Så jag tror du kan vara lugn :)

2010-04-16 @ 16:13:54
URL: http://acamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0