.idag har Orvar varit hos farmor och nu mys i trädgården

Torsdaaag,

skönt snart är det fredag, längtar efter att min jobbehelg ska vara slut och den har inte börjat ens :P hahaha.
Idag har jag varit i Skurup och gått brevid, gick väldigt bra, kändes som tiden sprang iväg. Jag trivs med dem och dem verkar trivas med mig så det känns super :D

Idag lämnade jag Orvar hos sin farmor idag, han skulle vara där dem fyra timmarna jag gick brevid, egentligen skulle Jocke vara ledig men det gick inte tyvärr, sa chefen igår till honom. Men iaf så trivdes Orvar älskade att leka med Fabian, och Fabian tyckte minst sagt oxå det var väldigt kul. När jag kom dit fick jag en liten hund springades imot mig, ohh så underbart det kändes. min lilla bebis. Han ska vara där på tisdag oxå ev. Mitt lilla valphjärta smälter så ;) hahah.

Igår hade vi besök av min syster och hennes familj, vi grillade och barnen älskade Orvar, han ville knappt vila när dem var här, men när mammsen tog upp honom i famnen somnade han som en stock, men inte vara det så länge, neej busa med barnen älskade han verkligen. Kul och se oxå att det funkar med barn :)
Men det var riktigt gott och grilla och att vi umgicks allihopa :)

Nu ligger vi ute i trädgården och myser, jag och Orvar men han tar sig en powernap, det gjorde även jag när jag kom hem från jobb, båda två var helt utslagna ;) Man hör riktigt hur han snarkar, fick även beröm av grannar som har gått förbi och pratat med mig, han bryr sig inte och hundar som skäller här runt om bryr han sig heller inte om, han lyssnar men sen så återgår han till det han gjorde innan. Men bin, och flugor, dem försöker han jaga och fånga, ser så himla roligt ut, haha.

neej nu ska jag umgås med min valpis och snart kommer Jocke hem, då blir det Sjöbo en vända.

 


Caaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0