.självaste påskafton firade jag genom att jobba 15 tim


Söndaaag,

igår var det självaste Påskafton, och hur firades den? Jo genom att jobba 15timmar i sträck, igårkväll när jag körde hem så var jag ganska trött, men hade en trevlig och väldigt lugn påskafton. Nästan för lugnt, och då sitter man bara och tittar på klockan, men sen när jag körde till andra stället så blev det en massa snack och mys med dem boende. hihi.

Idag sov jag ut, men sov inte så länge som jag trodde jag skulle göra, så nu sitter jag här framför datan och tv i morgonrocken, och tänker på vår valpis.
På lördag ska vi hämta honom, wiiiie :D
Jocke är iväg och kör cross, i regnet. gillar inte alls regnet, var tog solen vägen?

Idag blir det att jobba kväll 14-21, fina pengar i med det är påsk nu :P thihi.
Får jobba lite nu så jag kan vara lite ledig sen med Orvar, hoppas bara oxå Jocke får igenom sin semester, det är det drygaste med hans jobb, att dem inte kan säga det till honom nu. Vilket oxå gjorde att vi bråkade igårkväll, jag kan inte heller bara neka jobb, då kanske dem inte ringer till mig hädan efter :/ ibland är det jobbigt att vara timanställd.

Men nu längtar jag mest efter Vår Orvar, jag Emmsi och Daniel åkte och tittade på honom i fredags, vilket charmtroll. min älskade lilla bebis. Jag längtar ännu mer efter honom nu! hihi.


Jag och min älskade lilla Orvar♥
Visst är han söt?:)

Neej nu ska jag ligga på soffan lite till borde egentligen städa, men har ingen ork :/

Ha en härlig Påsksöndag i regnrusket, caaaio!♥


Kommentarer
Postat av: Renée

klart vi kommer ringa, man måste få säga NEJ några gånger, och vi vet varför du säger NEJ. Oroa dig inte Martina!!!! Finns gott om jobb till dig när du har varit hund mamma ledig :P

2010-04-04 @ 11:19:14
Postat av: martina

Ohh tack Reneé, men kvällar och helger jobbar jag gärna för då e jocke ledig :P hihi.

2010-04-04 @ 11:38:40
Postat av: Renée

Då är det bara dag tider du inte kan ta, och skulle vi behöva dig en dag bytar vi bara ett pass så du får ta kvällen den dagen istället. Sånt löser vi alltid på de sättet!!! Hoppas du haft en mysig påsk, mamma sa att ni haft trevligt igår på erlandsdal!!

2010-04-04 @ 17:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0