.valborgsmässoafton idag, blir grillning här hemma

Fredaaag,

härligt med fredag :)
ledig idag, skönt. men inte fick jag sova ut för det märkte att Orvar började bli rastlös och ovan på det ringde jobb. det var väl inte meningen att jag skulle få sova ut då :/
Nu tänkte vi snart köra och hälsa på mamma, sen tänkte jag kolla skor och även köpa trädgårdsmöbler, jag vill ha det till ikväll liksom.
Vi ska vara här hemma och grilla nån st, ska bli mysigt. Inget festande direkt för jag ska upp och jobba lördagmorgon, men det blir kanske en cider till maten. Hoppas nu solen kommer fram till kvällen, annars blir det massa filtar och tända ljus där ute, ute vill jag sitta :P haha.
Vad ska ni hitta på denna Valborgsmässoafton?

Ha en lovely dag caaaaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0