.städdax och igår small däcket på e65an


åhh nu ska jag skruva upp musiken och städa här hemma, köra igång tvätt och allt sånt som måste göras. Så himla tradiet.

men det måste göras, har skjutit på det för länge nu :S :P

Orvar går här oxå och undar väl när jag ska städa så han kan skälla på dammsugaren, igår hade jag och Lilla O mys med min älskade syster och deras hund Hardy, Orvar blir helt till sig så fort jag säger att vi ska åka hem och busa med Hardy, min lilla plutt :)

och igår small mitt däck på e65an, inget roligt alls :( fick mig faktiskt en tankeställare. Livet är för kort för att bråka och vara oväns och inte känna kärleken. . .
ta vara på allt du vill ha i din omgivning och som du håller kärt♥

nej som sagt städning nu, sen blir det att vara ledsagare ikväll.

Massa kramar städtanten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0