.tvättdax och förhoppningsvis malmöfestivalen ikväll

Heej alla underbara ute i blåsvädert.

när ska det lugna ner sig liksom? var e solen? den skulle jag gärna legat och stekt i idag,

Idag blir det att åka till verkstaden och köpa nya däck och skruva på dem, hoppas det inte blir för dyrt bara :S

Sen blir det förhoppningsvis Malmöfestivalen ikväll och se NRJ in the Park. Och hoppas jag lyckas lura med mig älsklingen med så vi kan äta där oxå.

Sen hoppas jag snart min pappa ringer ang bord och bänkar tills lördag, han skulle ringa min kusin som har allt sånt, hoppas nu bara det går vägen, får jag verkligen hoppas. har redan ringt pappi en gång idag :P

nejmen om man skulle gå ner och ta tvätten, inte så roligt.

sen ska jag fortsätta planera kräftskivan som vi ska ha här på lördag, kommer bli så nice ;D

Ha en fin dag i blåsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0